netvoří jen ředitel a učitelé. Velký podíl na tom, jaká škola bude, mají především žáci. Nejen tím, jestli se dobře učí a jak se chovají, ale i možností podílet se na jejím chodu.
Rozhodl ses, že místo návštěvy daleké ciziny strávíš léto doma? Hledáš alternativu kam vyrazit a...
Jaké letos bude léto s dětmi? Možná bez zahraniční dovolené, možná bez táborů…kdo ví. Ale,...
k odpovědnému přístupu ke svému životu i ke světu, pomáhat jim nabývat dovednosti, které jim umožní podílet se smysluplně na životě společnosti a dávat jim možnost zažít, že mohou svět kolem sebe pozitivně proměňovat.
komunikativnost - týmová spolupráce - nápady - kompromis - asertivita
enviromentální aktivituu - kreativitu - multikulturalitu - bezpečnost na sociálních sítích - nezištnou pomoc
Úkolem žákovského parlamentu je naplnit v praxi práva žáků a naučit je těchto práv nejen využívat, ale také přebírat odpovědnost za všechny aktivity vyplývající z práv žákovské samosprávy. Jeho cílem je vychovávat žáky k odpovědnému životu v demokratické společnosti a vytvářet u nich pocit sounáležitosti ke škole.
Od roku 2005 je 27. leden Mezinárodním dnem památky obětí holocaustu. V tento den si připomínáme památku šesti milionů Židů, pěti milionů Slovanů, tří milionů etnických Poláků, dvou set tisíc Romů, dvou set padesáti tisíc mentálně a fyzicky handicapovaných lidí a devíti tisíc homosexuálů, kteří byli zavražděni nacistickým režimem během druhé světové války. 27. leden je zároveň výročím osvobození koncentračního tábora v Osvětimi Rudou armádou.
Jednou z prvních akcí Parlamentu byl prvorepublikový týden, v jehož rámci se uskutečnilo utkání na počest historických ostravských fotbalových týmů TJ Slovan Ostrava a SK Slezská Ostrava, který byl předchůdcem dnešního FC Baník Ostrava.